بی‌حجابی جنگ و عناد با خداست/ علما اهمیت حجاب را برای جامعه تبیین کنند

آخوند آدینه گفت: اینکه خانمی کشف حجاب می‌کند و روسری خود را برمی‌دارد، این به معنای جنگ با خدا و عناد با دستورات الهی است. علمای آگاه و بابصیرت باید اینها را بر مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند محمدامین آدینه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت در کلاله اظهارکرد: امروز اقوام‌ و مذاهب مختلف در کمال وحدت و برادری در کنار هم زندگی می‌کنند و این یکی از نعمت‌های نظام اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

امام جمعه اهل‌سنت پیشکمر گفت: با وجود اینکه خداوند در قرآن کریم مسلمانان را از تفرقه و نزاع برحذر داشته و بر وحدت و اتحاد سفارش اکید کرده است اما متاسفانه برخی کشورهای اسلامی برخلاف دستورات خداوند عمل می‌کنند.

 

وی افزود: اختلاف و تفرقه سبب از هم گسیختگی، ضعف و ذلالت امت اسلامی می‌شود و زمینه را برای تسلط قدرت‌های استکباری بر مسلمانان فراهم خواهد کرد.

 

آخوند آدینه در ادامه بر امر روزه‌داری تاکید کرد و گفت: منظور از روزه‌داری، امتناع از خوردن و آشامیدن نیست بلکه فرد روزه‌دار باید از هر حرف و عملی که سبب ناراحتی انسان مومن می‌شود، خودداری کند.

 

وی در ادامه به مقوله حجاب به عنوان امری برآمده از قرآن اشاره و بیان کرد: خداوند در سوره احزاب به رسول اکرم (ص) دستور می‌دهد به همسرانت، دخترانت و همسران مومنان بگو جلباب‌هایشان را در مقابل خود قرار دهند تا جلوی سواستفاده بیماردلان گرفته شود.

 

امام جمعه اهل‌سنت پیشکمر تاکید کرد: اینکه خانمی کشف حجاب می‌کند و روسری خود را برمی‌دارد، این به معنای جنگ با خدا و عناد با دستورات الهی است. علمای آگاه و بابصیرت باید اینها را بر مردم تبیین کنند.

 

 

کد خبر 1260793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha