استقرار ۲۲۰ پایگاه ثبت نام حامیان ایتام و محسنین در مساجد و مراکز نیکوکاری زنجان

به گفته صالحی، پویش«به عشق علی(ع)» همزمان با ماه مبارک رمضان برای ثبت نام از حامیان ایتام و محسنین در زنجان آغاز شده است و همزمان با لیالی قدر ۲۲۰ پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری دایر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد، ضمن اشاره به برنامه های این اداره همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اجرای طرح اطعام مهدوی افطاری ساده و نان مهربانی از ابتدای ماه رمضان آغاز شد.

 

به گفته وی، 60 آشپرخانه در استان زنجان برای طبخ غذا و توزیع آن در بین جامعه هدف کمیته امداد فعالیت می کنند و از ابتدای ماه رمضان تاکنون 103 هزار پرس غذا تهیه و در بین مددجویان توزیع شده است.

 

صالحی همچنین به توزیع 14 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و به ارزش 16 میلیارد و 800 میلیون تومان توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به پویش«به عشق علی(ع) در راستای طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 4500 ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه 220 پایگاه ثبت نام از حامیان در لیالی قدر دایر خواهد شد، گفت:این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و از خیرین و نیکوکاران دعوت می شود در این پویش مشارکت کنند.

کد خبر 1260837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha