آیین جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت شب های قدر در آستان مقدس ۳۵ امامزاده استان البرز  برپا می شود

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت توجه به آیین و مناسک شب های قدر گفت: آستان مقدس ۳۵ امامزاده استان البرز میزبان برپایی آیین جزء خوانی قرآن کریم در شب های قدر هستند.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به ضرورت توجه نسبت به اعمال و ادعیه شب های قدر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  آستان مقدس ۳۵ امامزاده استان البرز میزبان برپایی آیین جزء خوانی قرآن کریم در شب های قدر هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: آستان مقدس امامزادگان واجب التعظیم استان البرز در ایام ماه مبارک رمضان که مقارن با ایام نوروز طی سال جاری بود میزبان زائران و روزه داران است.

 

وی با بیان اینکه برپایی مناسک ویژه شب های احیاء قدر اهمیت ویژه ای در سرنوشت مومنان دارد اظهار کرد: سعادت و خوشبختی زندگی انسان پیوند خورده با طهارت و تقربی است که نسبت به خداوند دارد. 

 

دشتکی تصریح کرد: اسلام با نگاه توحیدمحور خود یک برنامه عمیق و دقیق از نقشه راه قرآنی طرح ریزی کرده است که متناسب با این امر توجه و تدبر به آیات قرآنی یک ضرورت است.

 

وی با در نظر گرفتن اهمیت توجه به ادعیه های قرآنی اعم از دعای ابوحمزه ثمالی بیان کرد: شب های قدر، مقدرات یک سال انسان نوشته می شود و چه بهتر که از این ایام برای خودسازی و رشد معنوی بهره جست. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به ماه مبارک رمضان به عنوان ماه خودسازی و رشد معرفتی اهمیت اساسی دارد از این رو پیوند با آستان مقدس امامزادگان و بهره مندی از این ساحت مقدس می تواند زمینه این رشد معرفتی را دوچندان کند. 

 

 

 

 

کد خبر 1260864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha