برگزاری محافل قرآنی ویژه امدادگران هلال احمر/ شرکت امدادگران در مسابقات قرآن و نهج البلاغه

حجت الاسلام بهادری از برگزاری محافل قرآنی و اجرای مسابقات قرآن، احکام و نهج البلاغه ویژه داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر فارس در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: رمضان، ماه بندگی، عبادت و اطاعت خداوند متعال است و از لحظه لحظه های این ماه مبارک باید برای نزدیک شدن به خداوند و کسب فیوضات بهره گرفت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر فارس افزود: به منظور انس و الفت بیشتر همکاران و امدادگران جمعیت هلال احمر نیز در طول ماه مبارک رمضان برنامه های از سوی شعبه های جمعیت در سراسر استان در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: برپایی نماز جماعت در شعبات جمعیت و به ویژه در 12 شعبه هلال احمر شهرستان ها در طول ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه ها است که با اقامه طلاب و روحانیون داوطلب جمعیت هلال احمر همراه است.

 

حجت الاسلام بهادری عنوان کرد: برنامه های دیگری همچون قرائت روزانه قرآن کریم، تفسیر قرآن و... نیز ویژه داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در شهرستان های فارس برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اجرای محافل قرآنی و ضیافت افطاری در خانه های هلال، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در شعب جمعیت انجام و با استقبال داوطلبان، جوانان و امدادگران همراه بوده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس همچنین از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، احکام و نهج البلاغه در شعبه های هلال احمر اشاره کرد و اظهار داشت: در پایان نیز 23 منتخب این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

کد خبر 1260912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha