توزیع ۱۷۹ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان خراسان جنوبی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از توزیع ۱۷۹ هزار و ۳۵ پرس غذای گرم و افطاری ساده از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب پویش اطعام مهدوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، قائم عبداللهی- قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی-  عصر امروز دوشنبه(۲۱ فروردین) در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی مسجد محمد رسول‌الله بیرجند به نیابت از ۱۲۶ آشپزخانه ایجاد شده برای اجرای این پویش اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۷۹ هزار و ۳۵ پرس غذای گرم و افطاری ساده به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال و ۷ هزار و ۱۱ سبد کالا به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در قالب اطعام مهدوی توزیع شد.

 

وی با بیان این که طرح افطاری ساده از سال گذشته در دستور کار این نهاد قرار گرفت، ادامه داد: ترویج فرهنگ اطعام و سنت حسنه‌ی اطعام در جامعه، مردمی سازي اطعام برای حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی، تلاش در جهت افزایش روحیه ایثار ،مواسات و همدلی در جامعه و... را اهداف اجرای طرح اطعام‌ مهدی است.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ضمن دعوت از مردم نوع‌دوست و خیر برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در کمک به ایتام و خانواده‌های محروم افزود: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

 

 

کد خبر 1261129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha