جنگ شناختی بنیان خانواده را هدف قرار داده است

استاد حوزه علمیه قم گفت: جنگ شناختی بنیان خانواده و افکار و اعتقادات عمومی را هدف قرار داده که باید مراقبت از خود داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مسعود عالی» روزدوشنبه(21 فروردین) در برنامه یک ظهر بهاری در محل‌ آستان مقدس امامزاده زینبیه اصفهان به ابعاد جنگ شناختی پرداخت و اظهارداشت: این صحنه نبرد وجه متمایزی با جنگ سخت نظامی به لحاظ حمله به افکار عمومی دارد.

واعظ و سخنران مذهبی به پیامدهای این جنگ اشاره کرد و افزود: جنگ شناختی بنیان خانواده و افکار و اعتقادات عمومی را هدف قرار داده که باید مراقبت از خود داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: با توسعه شبکه های مجازی و دسترسی به اطلاعات و باگستردگی اینترنت، جنگ شناختی به نقاط مختلف رسیده و افکار عمومی را مورد هدف قرار داده است.

حجت الاسلام عالی با بیان اینکه در جنگ شناختی فکر و عقاید مورد هدف است، تصریح کرد: در جنگ نظامی جسم و دارایی ها مورد هجوم دشمن قرار می گیرند.

 

وی از خانواده به عنوان مکانی مقدس یاد کرد و اذعان داشت: همین قداست باعث شده تا دشمن این بنیان را هدف قرار داده و به دنبال فروپاشی آن باشد.

استاد حوزه علمیه قم به تغییر ارزش ها نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از اعتقادات و فرصت های زندگی فردی و اجتماعی در دنیای امروز مورد هجمه دشمن و شیطان قرار گرفته و دیگر ارزشی ندارد.

 

به گفته وی، حجاب به همین دلیل کم ارزش شده و بی حجابی نشان از خوبی ها گرفته و این چنین وضع جامعه تغییر می کند و نسبت به آن در دوران آخر زمان هشدار داده شده است.

واعظ و سخنران مذهبی به تلاش برای حفظ بنیان خانواده تاکیدکرد و یادآورشد: حفظ حرمت و احترام در خانه موجب عاقبت به خیری و مانع از انحراف می شود.

کد خبر 1261136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha