توزیع ۱۳ هزار سبد  معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در ماه رمضان و همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع)، ۱۳ هزار و ۲۶۸ سبد معیشتی در این مرحله از نهضت کمک‌های مومنانه خراسان جنوبی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین خراسانی‌مطلق- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند - امروز سه‌شنبه (۲۲ فروردین) در مراسم نهضت خدمت مومنانه که مسجد اباصالح(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان توزیع بسته‌های معیشتی و افطاری ساده و غذای گرم در سطح استان در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۳ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی و غذایی بین نیازمندان استان توزیع شده یا در حال توزیع است، گفت: ارزش تقریبی مجموع این بسته‌های معیشتی ماه رمضان ۱۲ میلیارد و ۸۷۰ تومان است.

 

خراسانی‌مطلق ادامه داد: کمک‌های مومنانه در این مرحله با مشارت کمیته امداد، بهزیستی، اوقاف، آستان قدس رضوی، هلال احمر، بنیاد علوی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، نیروهای مسلح، خیرین و کمک های مردمی و گروه‌های جهادی جمع‌آوری و در حال توزیع است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، عدس، خرما، رب و مرغ است.

 

وی در ادامه بیان کرد: بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان‌ها از طریق مساجد بین نیازمندان شناسایی شده توسط دستگاه‌ها توزیع می‌شود.

 

خراسانی‌مطلق با اشاره به اینکه در سال گذشته مجموع کمک‌های مومنانه در سطح استان ۳۱۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ۸۳۱ هزار تومان بوده است، تصریح کرد: در سال قبل ۱۳ میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان تسهیلات و  ۲۹۹ میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان خدمات به نیازمندان در قالب رزمایش کمک های مومنانه ارائه شد.

 

 

 

 

کد خبر 1261226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha