ضرورت بهره مندی از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان برای تربیت دانش آموزان

حجت الاسلام چراغی، همکاری آموزش و پرورش و خانواده ها برای بهره مندی از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان در راستای تربیت دانش آموزان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(22فروردین)، در مراسم روزه اولی های دانش آموزان پسر ناحیه دو شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: این مراسم یک اردوی مهارت محور است که در آن دانش آموزان در فضای غیر رسمی داده های تربیتی ارائه شده را فرا می گیرند.

 

مدیر ستاد اقامه نمازلرستان افزود: تشویق دانش آموزان برای توجه به انجام فرایض الهی و آشنایی این قشر با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان از اهداف این مراسم معنوی است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر دو نهاد خانواده و آموزش و پرورش در کنار هم قرار گیرند، کارها و اقدامات بزرگی را رقم خواهند زد.

 

حجت الاسلام چراغی افزود: در تلاش هستیم که از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان در جهت تربیت دانش آموزان بهره مند شویم و زمینه استفاده حداکثری دانش آموزان از این ماه پر برکت را فراهم کنیم.

 

وی آموزش و پرورش را یکی از نهاد های مهم بر شمرد و گفت: انسان ها برای ارتباط بهتر با یکدیگر مستلزم آموزش صحیح و تعلیم و تربیت توسط معلم های متعهد و متخصص هستند که علاوه بر علم آموزی به دانش آموزان خود، مکلف باشند در هر شرایطی آنها را بصورت ایده آل پرورش دهند و به دنبال رفع نواقص آنها باشند.

کد خبر 1261265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha