توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با اعتبار ۱.۸ میلیارد تومان

در راستای اجرای طرح مواسات، سه هزار بسته معیشتی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در آستانه دومین شب از لیالی قدر و با هدف دستگیری از نیازمندان و محرومان، امروز سه شنبه طی مراسمی اقدام به توزیع سه هزار بسته معیشتی از اقلام ضروری خوراکی کرد.

 

طی این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولان در مسجد انقلاب بجنورد اجرایی شد، سه هزار بسته معیشتی از جمله روغن، برنج، قند و چای با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان روانه سفره های خانواده‌های محروم و نیازمند شد.

 

کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی همچنین در راستای خدمت رسانی به خانواده های بی بضاعت، پویش اطعام مهدوی را در قالب افتتاح 83 آشپزخانه مهدوی در سراسر استان و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان کلید زد.

 

توزیع بیش از ۳۵۰ هزار پُرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار افطاری ساده بین نیازمندان و همچنین هفت هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری طی ماه مبارک رمضان امسال از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است.

 

 

کد خبر 1261286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha