شب قدر بهترین فرصت برای تصمیم گرفتن در جهت بندگی خداوند است

حجت‌الاسلام قنواتی، با اشاره به اینکه توبه به این معنا است که فرد تصمیم دارد مرتکب اشتباهات نشود گفت: شب قدر بهترین فرصت برای تصمیم گرفتن در جهت بندگی خداوند است.

حجت‌الاسلام حسین قنواتی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، خداوند سبحان در شب‌های قدر ویژگی‌هایی را قرار داده است اظهار کرد: در روایات داریم که شیطان در ماه رمضان اسیر است و خداوند در این شب‌ها دست و پای آن را می‌بندد تا انسان شب تا صبح را با فراغ بال سپری کند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان، افزود: خداوند متعال شب‌های قدر را افضل و بالاتر از هزار ماه قرار داده و در روایات آمده که بسیاری در این شب‌ها بخشیده می‌شوند و از آتش جهنم نجات پیدا می‌کنند.

 

وی با اشاره به تقارن شب‌های قدر با سالروز شهادت امام علی (ع) اذعان کرد: حضرت امیرالمؤمنین (ع) تصمیم به بندگی پروردگار گرفت و تمامی این برکات برای این است که انسان در شب‌های قدر، تصمیم بگیرد.

 

حجت‌الاسلام قنواتی، با اشاره به اینکه توبه به این معنا است که فرد تصمیم دارد مرتکب اشتباهات نشود تصریح کرد: شب قدر بهترین فرصت برای تصمیم گرفتن در جهت بندگی خداوند است.

کد خبر 1261389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha