ایثار و عدالت‌طلبی مهمترین ویژگی‌های امام علی (ع) هستند

حجت‌الاسلام مهدوی، گفت: فضائل و ویژگی‌های حضرت امیرالمؤمنین (ع) بی‌شمار هستند که ایثار جان و مال و عدالت طلبی، از مهم‌ترین این ویژگی‌ها به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: شب‌های قدر به عنوان پر رمز و رازترین و پر ارج‌ترین شب‌ها به حساب می‌آیند که قلم‌ها از وصف آن قاصر و زبان‌ها از توصیف آن عاجز هستند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، با بیان اينکه طبق فرمایش امام صادق (ع) شب‌های قدر قلب ماه مبارک رمضان هستند افزود: همانطور که در قرآن آمده است، مقدرات بندگان هم در این شب‌ها رقم خواهد خورد.

 

وی با اشاره به اینکه بنا بر آموزه‌های دینی، شب‌های قدر با توجه برکات زیادی که دارند، بهترین شب‌های سال هستند اذعان کرد: شب قدر، بزرگ و با عظمت به شمار می‌رود چرا که قرآن کریم، قدر را به معنای منزلت و بزرگی خداوند سبحان آورده است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، تصریح کرد: توصیه می‌شود مؤمنان در شب‌های قدر به عبادت و شب زنده‌داری بپردازند و انواع جلوه‌های حضور و معنویت خود را منصه ظهور برسانند.

 

وی عنوان کرد: فضائل و ویژگی‌های حضرت امیرالمؤمنین (ع) بی‌شمار هستند که ایثار جان و مال و عدالت طلبی، از مهم‌ترین این ویژگی‌ها به شمار می‌روند.

کد خبر 1261391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha