امام علی(ع) بهترین الگو برای مدیریت زندگی و تغییر و تحول است

حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: امام علی (ع) بهترین الگو برای مدیریت زندگی و تغییر و تحول است که ضرورت دارد زندگی خود را بر اساس زندگی ایشان پیش ببریم و الگو و سبک زندگی علوی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) بهترین الگو برای مدیریت زندگی و تغییر و تحول است.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، به بیان ویژگی‌های بارز امام علی (ع) پرداخت و افزود: ضرورت دارد زندگی خود را بر اساس زندگی حضرت امیرالمؤمنین (ع) پیش ببریم و الگو و سبک زندگی علوی داشته باشیم.

 

وی ضمن اشاره به اهمیت و منزلت بالای شب‌های قدر اذعان کرد: در قرآن سوره‌ای با نام قدر داریم که اهمیت آن را نشان می‌دهد و خداوند سبحان نیز قرآن کریم را به عنوان کتاب هدایت در شب قدر نازل کرده است.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، با بیان اينکه ما مسلمانان باید از شب‌های قدر به گونه‌ای استفاده کنیم که بتوانیم این مقدرات زندگی خود را به بهترین نحو رقم بزنیم تصریح کرد: لازم است در شب‌های قدر بتوانیم با تلاش و مجاهدت و همچنین توبه و تفکر، به فرجام خوبی دست یابیم.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، خاطر نشان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ظرفیت و گنجایشی دارند که می‌توانند هدایت جامعه را در دست بگیرند و مدیران قدرتمندی هستند که از قدرت تغییر و تحول جهانی برخوردارند و باید به سمت آنها حرکت کنیم.

کد خبر 1261392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha