تحقق برنامه «هر کانون یک پایگاه قرآنی» در بیش از هزار مسجد اصفهان

سرپرست ستاد فهما اصفهان گفت: برنامه «هر کانون یک پایگاه قرآنی» در بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان همزمان با ماه مبارک رمضان محقق شد.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با برشمردن فعالیت های قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان جهش خوبی در حوزه فرهنگی قرآنی در مساجد رقم خورده که بچه های مسجد محور این حرکت هستند.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افزود: «هر کانون یک پایگاه قرآنی» برنامه امسال ستاد فهما کشور است که این اتفاق با برنامه های قرآنی مساجد در بیش از هزار باب از کانون های این استان رقم خورده است.

 

وی ادامه داد: جزخوانی، مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن، تفسیر و آموزش روخوانی و اعتقادی این کتاب بزرگ از مهمترین برنامه های این طرح به حساب می آید که در هر کانون به فراخور توانمندی آن مرکز اجرا می شود.

محمدیان، تداوم فعالیت های قرآنی در طول سال را مهم خواند و گفت: باید برای این موضوع برنامه مشخصی را در کانون ها پیش بینی کنند که علاوه بر آموزش، مسابقه و دیگر فعالیت های فرهنگی، تعمیق و توسعه مفاهیم ارزشمند این کتاب الهی رقم بخورد.

 

وی یادآورشد: رویدادهای قرآنی در سطح شهرها و روستاها بیشتر با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد است و تربیت استعدادها در مسابقات مدها متان خود را جلوه می دهد.

سرپرست ستاد فهما اصفهان برگزاری سفره های ساده افطاری را از جمله فعالیت های مساجد بیان کرد و اذعان داشت: علاوه بر فعالیت های قرآنی، فعالیت های فرهنگ سازی مثل سفره ساده افطاری، توزیع بسته های معیشتی و

اقدامات خیرخواهانه در این ایام توسط بچه های مسجد انجام می شود.

کد خبر 1261507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha