توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان گفت: به مناسبت شب‌های قدر، ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

محمد محمدزاده قانعی -رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی حوزه حضرت خدیجه (س) شهرستان با هدف کمک و رفع بخشی از مشکلات معیشتی این قشر توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: هر بسته معیشتی به ارزش پنج میلیون ریال شامل روغن، برنج، ماکارونی، حبوبات، سویا و رب بوده و در همین ماه مبارک علاوه بر این بسته ها، افطار غذای گرم هم بین آنان توزیع شد.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: طی یکسال اخیر کمک های مومنانه خیرین، نیکوکاران و مردم برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان رشد خوبی داشته و در مناسبت های مختلف سال اقدام به توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین آنان شده که همچنان ادامه خواهد داشت.

 

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان با بیان اینکه ماه رمضان امسال متفاوت از سال های گذشته بود، بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، در تمام مساجد شهری و روستایی شهرستان جزء خوانی، تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور پرشور مردم، جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 

محمدزاده قانعی اضافه کرد: همچنین در این ماه بندگی خدا، همه روزه سفره های افطاری ساده در تمام مساجد شهرستان برپا شده و در شب های قدر با کمک های خیرین و نیکوکاران غذای نذری بین نمازگزاران و روزه داران توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1261559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha