صهیونیزم جهانی در روز قدس از وحدت و قدرت مسلمانان بر خود می لرزد

در بیانیه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ضمن اعلام حضور بچه های مسجد در راهپیمایی باشکوه این روز آمده است: صهیونیزم جهانی در روز قدس از وحدت و قدرت مسلمانان بر خود خواهد لرزید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان به مناسبت روزجهانی قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

بسمه تعالی


گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند... مقام معظم رهبری(مدظله العالی/15فروردین 1402)

 

روز جهانی قدس به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) روز بیداری قدرت اسلام و تحقق آمال مسلمانان جهان در رفع ظلم و ستم است؛ بی شك در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان بر خود خواهد لرزید.

 

روزجهانی قدس روز اعلام برائت از مشرکین، بیزاری از صهیونیست ها و متحدان او آمریکا و انگلیس و کشورهای مرتجع عربی است و ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی پاسخ جنایات بی حد و حصر دنیای استکبار را در روز قدس خواهند داد.

 


رژیم صهیونیستی باید بداند شمارش  معکوس عمر ننگین او آغاز شده و جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از هرسال دیگری است دیر یا زود طومار ننگین این رژیم غاصب را درهم خواهد پیچید.

 


اعضای كانون های فرهنگی هنری استان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با اعلام انزجار از آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و ایادی دست نشانده او و همصدا با همه مردم مسلمان و آزادی خواه جهان برای رهایی قدس شریف از دست مستبدان و مستكبران دعوت می كند تا در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان با خروش انقلابی لرزه به اندام مستكبران جهان و اشغالگران قدس شریف بیفكنند.

 

بی شك روز جمعه، بیست و پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ مقارن با ۲۳ رمضان المبارک، روزی تاریخی برای مردم استان كرمان خواهد بود تا در تبلور حضور خود آزادی قدس شریف را فریاد زنند و خروش انقلابی خویش را به گستره گیتی طنین انداز كنند.

 


اعضای كانون های فرهنگی هنری مساجد استان كرمان بار دیگر ندای امام راحل (ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای را لبیك گفته و ضمن شركت باشكوه در راهپیمایی روز قدس از آحاد امت حزب الله و مردم ولایتمدار و شهید پرور كرمان برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت به عمل می آورد.

کد خبر 1261592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha