دعوت مسئولان ارشد خراسان شمالی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان‌رهبری، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خراسان‌شمالی به مناسبت روز قدس و دعوت از مردم برای حماسه‌آفرینی در این روز پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ آیت‌الله "فیاضی" نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین "نوری" نماینده ولی‌فقیه در استان و "حسین نژاد" استاندار خراسان‌شمالی در پیامی مشترک روز جهانی قدس را گرامی داشتند و از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل آوردند.

 

متن پیام بدین شرح است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»
 «روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.» امام خمینی (ره) روز جهانی قدس روز مقابله ملت‌ها با ابرقدرت‌هاست. روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما نیست.


برگزاری مراسم روز جهانی قدس به معنای گسترش فرهنگ مقاومت و حرکت در مسیر آزادیخواهان جهان باهدف خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی است و زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین در افکار عمومی منطقه و جهان، زمینه‌ساز احقاق حقوق فلسطینی‌ها در آینده نه‌چندان دور خواهد بود.

 


این‌جانبان با گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، از مردم ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می‌کنیم با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از قدس شریف اعلام نمایند تا جهان بار دیگر در بهت و حیرت این راهپیمایی عظیم بماند.

 

 

 

کد خبر 1261653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha