آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کاهش معضلات اجتماعی موثر است

قناعت گفت: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده در کاهش معضلات اجتماعی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی- امروز پنشنبه (۲۴ فروردین) در دیدار هیات امنای ستاد دیه استان با بیان اینکه برگزاری جشن گریزان بسیار کار ارزشمند و خداپسندانه است، اظهار کرد: شخصی که به خاطر جرائم غیر عمد و عدم تمکن مالی در زندان به سر می‌برد فردی درمانده است که این افراد هیچ لکه سیاهی در پرونده ندارند.

 

وی با قدردانی از هیات امنای ستاد دیه استان برا انجام این کار عام المنفعه و انسانی، افزود: فراهم کردن مقدمات آزادی محکومان مالی بسیار کار ارزشمندی است که خوشحالی خانواده‌ها از آزادی این زندانیان قابل وصف نیست.

 

قناعت ادامه داد: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده در کاهش معضلات اجتماعی موثر است.

 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اثرات مثبت آزادسازی این افراد و بازگشت به جامعه قابل چشم‌پوشی نیست، بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان غیرعمد فقط کمک به یک نفر زندانی نیست، در واقع نجات یک جامعه از آسیب‌های اجتماعی است.

 

وی در ادامه افزود: حضور زندانیان جرایم غیرعمد در زندان موجب بروز مشکلات بسیاری برای خانواده‌هایشان می‌شود.

 

قناعت بر استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی استان برای اجرای برنامه‌های متنوع و ایجاد فضای شاد در جشن گلریزان تأکید کرد و گفت: دعوت از عطیه عزیزی نابغه قرآنی استان در جشن گلریزان امسال نیز اثرات معنوی مراسم را افزایش می‌دهد.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان ضمن قول مساعد به کمک مالی در جشن گلریزان امسال از معاون اقتصادی استانداری درخواست کرد صنایع بزرگ برای مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به جشن گلریزان دعوت شوند.

 

 

کد خبر 1261663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha