شب قدر فرصتی برای کسب معرفت و رسیدن به بالاترین درجه معنویت است

حجت الاسلام غلامی، با اشاره به اهمیت شب قدر، گفت: شب قدر فرصتی برای کسب معرفت و رسیدن به بالاترین درجه معنویت است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، در رابطه با شب قدر اظهار داشت: شب قدر مورد توجه خدای متعال و ائمه(ع) و بهار قرآن و شب نزول قرآن است.

 

مسئول دبیرخانه امور مساجد لرستان شب قدر را شب دعا و مناجات و اندازه گیری خواند و افزود: در این شب عظیم از خدای متعال بخواهیم بهترین سرنوشت را برای ما رقم بزند.

 

وی اظهار کرد: شب قدر بهترین زمان برای توبه و پشیمانی و تقرب به درگاه الهی است، با بهره مندی از شب قدر تلاش کنیم به بالاترین درجه معنویت، عبادت، معرفت و شناخت برسیم.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت خود را از آلودگی های روزمره تطهیر سازیم، عنوان کرد: شب قدر فرصتی برای احیای هویت انسانی و کسب معرفت برای ادامه راه و اطاعت از خدای متعال است.


وی وصیت نامه حضرت علی(ع) را برای همه عصرها مناسب خواند و گفت: عمل به وصیت نامه امام علی(ع) مهم ترین عامل برای سعادت در دنیا و آخرت است.


حجت الاسلام غلامی اظهارکرد: دعا برای ظهور امام زمان(عج)، دل نسپردن به دنیا، نظم داشتن در زندگی، توجه به ایتام، اقامه نماز، اخلاق نیکو، یار و یاور فرزندان پیامبر(ص)، توجه به امر به معروف و نهی ازمنکر ، جهاد در راه خدا با مال، زبان و جان و عبادت و بندگی خدای متعال از وصیت های امام علی(ع) است.

کد خبر 1261682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha