مومنین با حضور در راهپیمایی روز قدس اعمال ماه رمضان خود را تکمیل کنند

آیت الله نورمفیدی گفت: همه مومنین با حضور در راهپیمایی روز قدس قبولی اعمال ماه مبارک رمضان، روزه ها و نمازها و تلاوت قرآن خودشان را میدان جهاد علیه ظلم تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در پیامی گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به منظور روز جهانی قدس مقرر شده که این روز از میراث های بزرگ و ماندگارحضرت امام خمینی (ره) است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: امام راحل با آن شناخت کاملی که از جهان وسیاست و دشمنان اسلام داشت از همه امت اسلامی چه کشورهای عربی و چه کشورهای غیر عربی خواستند جمعه آخر ماه مبارک رمضان فریادشان را به عنوان مخالفت با این رژیم غاصب در جهان بلند کنند.

 

وی ادامه داد: پیام حضور همه مسلمانان و آزادگان عالم در این راهپیمایی این است که بشریت به ظلم های اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین بیشتر پی خواهند برد.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه همه بشریت و انسان های آزاده عالم باید به شهید و زندانی کردن و آواره کردن مردان و زنان بی گناه واکنش نشان دهند، گفت: از همه مومنین می خواهم قبولی اعمال ماه مبارک رمضان، روزه ها و نمازها و تلاوت قرآن خودشان را با حضور در این میدان جهاد علیه ظلم تکمیل کنند.

 

وی افزود: خداوند اگر ببیند بندگانش نسبت به ظلم و یاری رساندن به مظلوم حساس هستند، خشنود خواهند شد و قطعا اعمال آنها را در این ماه میارک مورد قبولی قرار خواهند داد.

 

آیت الله نورمفیدی از همه مردم شیعه و سنی استان گلستان دعوت کرد تا با حضور گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس بر پیمان مستحکم خود با آرمان‌های حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و فریادهای بلند خود را در محکومیت ظلم و جنایت این رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

 

کد خبر 1261683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha