مردم با حضور حداکثری حمایت خود را از مردم فلسطین  نشان می دهند/ فلسطین مسئله نخست جهان اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: مردم با حضور حداکثری حمایت خود را از مردم فلسطین و آزادسازی قدس شریف نشان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: راهپیمایی‌هایی که امروز در دنیا به راه افتاده نتیجه تدابیر امام راحل و مدیریت رهبر معظم انقلاب است و مردم با حضور حداکثری به ندای حضرت امام(ره) لبیک میگویند.

وی افزود: یکی از یادگاری هایی امام (ره)  این است که ایشون در ابتدای پیروزی انقلاب جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس و حمایت از مسجد الاقصی و مردم فلسطین نامگذاری کردند و امت اسلامی هر ساله در این روز باشکوه تر از قبل شرکت میکنند.

این مسئول تصریح کرد: مردم با حضور اکثری حمایت خود را از مردم فلسطین و آزادسازی قدس شریف نشان می دهند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بعد ارتحال امام،  نیز مقام معظم رهبری راه ایشان را  ادامه  دادند و با رهبری عالمانه خود توانسته است ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان تبیین کنند.

وی افزود:  مقام معظم رهبری،  مردم مبارز و مسلمان فلسطین را به مردمی کردن مبارزه علیه رژیم جعلی اسراییل دعوت کردند و فرمودند که همه مردم فلسطین باید در این مبارزات مشارکت داشتند و مختصص سازمان های جهادی نباشد و از همان موقع نیز  نقطه عطفی در مبارزات مردم فلسطین بوجود آمد و بُعد مردمی پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند که سال ها مردم کرانه باختری رود اردن و بعدها مردم غزه باید مسلح شوند و در این راستا نیز نقطه عطف دیگری بوجود آمد.

وی افزود: امروزه شاهد هستیم که با تعرض ها و جنایت های که رژیم خونخوار اسراییل انجام می دهد بی پاسخ نمی‌ماند و تمام کشورهای مسلمانان از مردم فلسطین حمایت می کنند.

وی در ادامه سخنان خود به حمله اخیر رژیم جنایتکار اسراییل به مسجد الاقصی اشاره کرد وگفت: رژیم صهیونستی حمله ایی که به مسجد الاقصی کرد و مسلمانان را با کشتار فجیعانه شهید کرد؛ برخورد جنایتکاری داشت.

این مسئول گفت: مردم استان آذربایجان غربی نیز همراه با مردم سراسر کشور حضور حداکثری خواهند داشت و با حضور خود فردا نابودی رژیم اشغالگر اسراییل را تسریع خواهند داد. و مردم ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 
کد خبر 1261690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha