برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲۷ نقطه خراسان شمالی

همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی ضدصهیونیستی و ضد استکباری مردم خراسان شمالی در ۲۷ نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: فردا جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی ضدصهیونیستی و ضد استکباری مردم خراسان شمالی در ۲۷ نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.


رییس ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی، مراسم راهپیمایی در مرکز خراسان شمالی را ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه و از محل میدان شهید بهشتی تا مصلای امام خمینی‌(ره) اعلام کرد و افزود: حجت الاسلام " علیرضا ادیانی" رییس عقیدتی سیاسی فراجا در مراسم راهپیمایی روز قدس بجنورد سخنرانی خواهد کرد.

 

وی در تشریح مسیرهای راهپیمایی مراکز شهرستان‌ها هم مسیر راهپیمایی در شیروان را از محل چهارراه دفاع مقدس تا مصلای امام خامنه‌ای، در آشخانه از چهارراه بانک رفاه تا مسجد جامع و فاروج را از محل مسجد آل یاسین تا چهارراه رضوی اعلام کرد.

 

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: خیابان ولی‌عصر تا مجتمع فرهنگی بسیج مسیر راهپیمایی مردم در اسفراین، میدان امام خمینی تا مصلای نماز جمعه مسیر راهپیمایی مردم در جاجرم، میدان ارشاد تا چهارراه مرکزی در گرمه و میدان معلم تا مسجد جامع مسیر مردم در رازوجرگلان تعیین شده است.

 

وی سخنران مراسم‌ انتهای راهپیمایی در شهرستان‌ها را ائمه جمعه مراکز شهرستان‌ها معرفی کرد و از مردم خواست با حضور در این اجتماع حماسی و دشمن شکن، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

 

 

کد خبر 1261702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha