دانش آموزان ساروی ۱۰۰نامه به سردار شهید قاسم سلیمانی  نوشتند

حسینی نژاد گفت: تعداد ۱۰۰نفر از دانش آموزان دختر و پسر در شب های ماه رمضان با حضور در ایستگاه نقاشی و دلنوشته ای به سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی واقع در امامزاده عباس(ع)ساری به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

 سید عباس حسینی نژاد- دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان ساری- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندرانف ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی، درمانی، معیشتی، خدماتی و... خادمیاران رضوی مرکز استان به نیت ترویج سیره منور رضوی، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان در حاشیه خیمه معرفت امامزاده عباس(ع) از سوی سرکار خانم مولایی زاده، مسئول کانون محلی خدمت رضوی امام زاده عباس(ع) ساری ایستگاه نقاشی و نامه ای به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر برپا شده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ دانش آموز از ایین ایستگاه فرهنگی هنری استقبال کردند، یادآورشد: به برترین دلنوشته ها، جوایز ارزنده ای هدیه شد.

 


حسینی نژاد از سردار سلیمانی سیدالشهدای مقاومت بعنوان شهید راه قدس شریف یاد کرد و گفت: دانش آموزان دهه نودی با حضور در این ایستگاه، با وجود اینکه سردار سلیمانی را در زمان حیات از نزدیک درک نکرده بودند چنان دلنوشته هایی برای سردار سلیمانی نوشتند که اشک چشمان داوران با خواندن دلنوشته های دانش آموزان جاری شد.

 

وی با بیان اینکه «دانیال یوسف نژاد» دانش آموزی است که دلنوشته اش برای سردار سلیمانی عنوان برترین دلنوشته را ازآن خود کرده است، اذعان کرد: باتوجه به عرض ارادت کودکان و نوجوانان به سردار دل‌ها و ارزشمند بودن همه آثار دریافتی، کار داوری بسیار سخت بوده است.

 

حسینی نژاد اضافه کرد: متن دلنوشته «دانیال یوسف نژاد»بدین شرح است:

سلام به سردار عزیزم ، سلام به قهرمان ایران زمینم ، سلام به سردار جنت نشینم ، اکنون که در شب قدر در آستان امامزاده عباس فرصتی ایجاد شد نامه‌ای برای شما بنویسم ، ای مالک اشتر  زمانه ، ای در گرانبها ، ای گوهر نایاب ، هر چه بیشتر از زمان شهادت میگذرد ، بیشتر دلتنگت میشوم و با رشادت هایت ، شجاعت هایت ، خوبیهایت ، مهربانی هایت آشنا می شوم و می فهمم که واقعاً یک سرباز دلباخته به پای انقلاب و رهبر بودی ، از همه بالاتر تو خادم ائمه اطهار و خادم الرضا بودی.

 


با تو عهد می بندم سردار که همانند شما مالک اشتر زمانه شوم و گوش به فرمان مولا و رهبرم باشم و تا آخرین قطره خونی که در رگ هایم جاری است از مظلومان دفاع کنم و در برابر یزیدیان زمان ایستادگی کنم و نگذارم که هیچ بیگانه‌ای فکر طمع به خاک و ناموس سرزمینمان را داشته باشد. شهادت هنر مردان خداست .شهادتت مبارک.

 

من هم یک سردار سلیمانی هستم.

 یا علی مدد
 

 

 

کد خبر 1261737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha