غیرت دینی لازمه دفاع از دین و حفظ جوانان در برابر هجمه های دشمنان است

آیت الله اسلامی گفت: دشمنان می خواهند این راه مستقیم دین، قرآن، حلال و حرام، معرفت و مناجات را از دست ما و فرزندان ما بگیرند، این غیرت دینی را نباید از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله علی اسلامی- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری- در مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که شب گذشته (پنجشنبه ۲۴ فروردین) در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: شب قدر، شب عظیم و بافضیلتی است، خداوند کارگزارانی برای کائنات و آفرینش دارد و بین خداوند و خلق خدا کارگزاری است به نام مهدی فاطمه (س) که همه چیز به ایشان ختم شده و به امضای ایشان می رسد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در رأس کارگزاران خلقت، حضرت صاحب الزمان (عج) است، ملائکه مدبران امر هستند اما باید به محضر کارگزار اعظم آفرینش برسند و توبه شما در این حسینیه و در کنار این امامزاده واجب التعظیم و زیر نظر عمیق ولی خدا، صاحب عصر است.

 

وی عنوان کرد: در هر حالت و شرایطی هستیم باید توبه کنیم و خود را تطیر دهیم و پاک کنیم، شهید محراب آیت الله مدنی در نجف اشرف طلبه های جوان را اینگونه نصیحت می کردند، چشمان خود را پایین اندازید سریال خطاها را جلوی چشمانتان حاضر کنید.

 

آیت الله اسلامی افزود: تصور نکنیم سر دوراهی حاکمیت خدا را رها کرده حاکمیت شیطان را گرفتیم، فراموش شد و چون زرنگ هستیم اجازه ندادیم کسی متوجه این موضوع شود در حالی که ما زرنگ نیستیم این رحمت خدا و ستارالعیوب بودن خداوند متعال است که بر گناهان پرده می اندازد تا آبروی ما نرود.

 

وی اعلام کرد: این خداوند متعال است که با وجود لغزش ها و گناهان، آبروی ما را حفظ می کند و در شب بیست و سوم جمع زیادی آمده اند بگویند خداوندا به که پناه ببریم اگر تو دست رد بر سینه ما بزنی، هرچه عمرمان بیشتر شده لغزش هایمان زیادتر شده آیا وقت آن نرسیده از پروردگار خجالت کشیده و توبه کنیم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر به توبه آمدیم به توبه بنشینیم و بدانیم زمان به سرعت می گذرد و سن مان بالا رفته و پیر می شویم اما ما لغزش هایی کردیم که باید آنها را شستشو دهیم.

 

وی تصریح کرد: همانطور که اهل بیت (ع) فرمودند زیر سایه قرآن، خود را در اختیار قرآن و اهل بیت (ع) قرار داده و توبه کنید، شب قدر شب معرفت و مناجات است و در روایات آمده است در عرش منادی صدا می زند آیا کسی هست توبه کند و توبه یکی از واجبات در اسلام است، توبه واجبی است که به سادگی انجام نمی شود و باید به اهل بیت (ع) متوسل شد.

 

آیت الله اسلامی گفت: دشمنان می خواهند این راه مستقیم دین، قرآن، حلال و حرام، معرفت و مناجات را از دست ما و فرزندان ما بگیرند، مقام معظم رهبری فرمودند مردم قم غیرت دینی شان آنها را وادار کرد قیام کردند، مردم تبریز هم غیرت دینی شان وادارشان کرد قیام کنند و این غیرت دینی را نباید از دست دهیم.

 

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و اقدامات دشمنان در این فضا اظهار کرد: فضای مجازی آتش، نار و شقاوت است و با ۷۰ بار استغفار کار تمام نمی شود، باید دید فرزند مان در چه وضعیتی قرار دارند، غیرت دینی باید به ما اجازه ندهد جوان ما را از دست ما بگیرند، اینها در میدان جنگ جرأت نکردند بیایند با سلحشوران نظام اسلامی بجنگند و ۵ تا ۶ هزار کیلومتر از ایران فاصله گرفتند و تنگه هرمز که زمانی دست شان بود را از دست دادند و قدرت نظام اسلامی اینها را وادار به عقب نشینی و فرار کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جسارت به مقدسات در فضای مجازی افزود: کسانی که به مقدسات اهانت می کنند، اگر حرف و استدلالی دارید گفته و پاسخ آن را دریافت کنید، فرهیختگان و دانشمندان ما آماده پاسخگویی هستند.       

 

وی خاطر نشان کرد: رضا شاه آرارات را به آتاتورک می دهد و اینکه بحرین و زمین های ما را به بیگانگان دادند آیا اینها باید مورد تکریم قرار گیرند، اینها چه بسیار مملکت ما را تحقیر کردند نظام اسلامی نظام آماده ای است که برای دشمن اعتباری قائل نیست و آنها را دشمن می داند و ای مردم فردا در راهپیمایی روز قدس خود را مانند گذشته نشان دهید و هرچه بتوانید انزجار و تنفر خود را از دشمن ابراز کنید ارزشمند بوده و مایه اقتدار و عزت است.

 

آیت الله اسلامی یادآور شد: ما فردا کنار هم در خیابان ها و میادین خود را به دنیا نشان می دهیم و می گوییم ملت ایران، ملت امیرالمومنین و ملت سیدالشهدا (ع) و سربازان باوفای حضرت مهدی (عج) هستند.

 

کد خبر 1261746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha