ایران قلب مقاومت است/  بیت المقدس یک میراث الهی و دینی ابراهیمی است

«حمزه امام موسی»عضو انجمن حرکت اسلامی نیجریه در گفتگو با خبرگزاری شبستان درباره روز جهانی قدس گفت: بیت المقدس یک میراث الهی و ابراهیمی است و قلب و روح پیروان همه ادیان آسمانی به سمت قدس کشیده شده است،رژیم صهیونیستی به زودی به دست خودشان نابود می شود.

«حمزه امام موسی» مترجم قرآن و یکی از اعضای انجمن حرکت اسلامی نیجریه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهان اسلام خبرگزاری شبستان درباره روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس، یک روز ارزشمند و مهمی است، زیرا بیت المقدس محور توجه تمامی جهان اسلام و مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

 

امام موسی ادامه داد: بیت المقدس یک میراث الهی و دینی ابراهیمی است، به همین دلیل بیت المقدس برای همه ادیان مرکزیت دارد. اما مسئله مهم این است که همه برای عبادت خداوند متعال می توانند از همین مرکز، مکان و شهر استفاده کند. نباید ظلم ماندگار بماند و صاحبان حق از حق‌شان جدا شوند.

 

این عضو انجمن حرکت اسلامی نیجریه با اشاره به فساد صهاینه در روی زمین، گفت: خداوند متعال به ما بشارت داده است که آنها ماندگار نیستند، زیرا آنها ظلم و فساد می کنند و از وعده‌های الهی این است که فساد و ظلم باقی نمی ماند. به همین دلیل امروز همه قلب و روح مسلمانان به سمت بیت المقدس کشیده شده است.

 

وی ادامه داد: مدت زمانی بین مسلمانان اختلاف ایجاد شده بود، اما به لطف خداوند این اختلافات به تدریج کمرنگ می شود. همه می دانند که مسئله فلسطین نه تنها مسئله همه مسلمانان و پیروان همه ادیان ابراهیمی است، بلکه یک مسئله انسانی است. به همین خاطر امیدواریم اختلافات کمتر و دوستی و مودت بیشتر شود و برای آزادی فلسطین و بیت المقدس گردهم بیائیم و به سمت این مکان مقدس برای بیرون کردن صهیونیست‌ها از سرزمین فلسطین و برقراری عدالت و حق حرکت کنیم.

 

حمزه امام موسی در پاسخ به این پرسش که برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل چه اقداماتی می توان انجام داد، گفت: درحال حاضر در سطح جهانی، کشورهای مختلف نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین بیدار شدند، به همین دلیل می بینیم در رویدادهای مختلف ورزشی و غیرورزشی نسبت به حضور اسرائیل واکنش نشان داده می شود و با رقیب اسرائیلی وارد کارزار نمی شوند. حتی در سفرهای مقامات صهیونیستی به کشورهای مختلف تظاهرات‌ها و تجمع‌های متفاوت دیده می شود و خواستار خروج مقام صهیونیستی از کشور خود هستند. همه این واکنش به روحیه رژیم صهیونیستی صدمه می زند و نشان می دهد که این رژیم در جوامع بین الملل منفور است. مردم جهان با واکنش‌های ضد صهیونیستی به زیبایی نشان می دهد که این رژیم ظلم می کند.

 

وی ادامه داد: فعالیت‌های مختلف ضد اسرائیلی در جهان حاکی از آن است که این رژیم رو به اضمحلال و فروپاشی است و پایان عمر خود نزدیک می شود. همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند که در گذشته می گفتیم رژیم صهیونیستی 25 سال دیگر را نمی بیند، اما خودشان عجله کردند و زودتر می خواهند از بین بروند.

 

حمزه امام موسی درباره عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای عربی، گفت: پروژه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای عربی نیز ناشی از ترس فروپاشی انجام شده است. آنها می خواستند همه کشورها را به سمت خودشان بکشانند و با اختلاف افکنی بین مسلمانان، جنگ افروزی کنند و همدیگر را بکشند تا صهیونیست‌ها از دست مسلمانان رها شوند و بقای خودشان را در منطقه تقویت کند. اما امروز دولتمردان این کشورها فهمیدند اشتباه کردند که به سمت رژیم صهیونیستی رفتند. عربستان امروز دست دوستی به سمت ایران دراز کرده است و کشورهای دیگر نیز به سمت ایران حرکت می کنند. زیرا ایران قلب مقاومت و مرکز نابودی ظلم و فساد و صهیونیست‌هاست.

 

این مترجم قرآن تاکید کرد: ان شاء الله برقراری ارتباط رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی حذف خواهد شد و کشورهای اسلامی به سمت اتحاد کشیده شوند و صهیونیست‌ها به دست خودشان نابود خواهند شد.

کد خبر 1261774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha