آغاز راهپیمایی روز قدس در تمامی شهرهای استان البرز

راهپیمایی روز قدس در هفت شهر استان البرز آخرین جمعه ماه رمضان ۲۵ فروردین سال جاری با حضور پرشور مردم این استان به ویژه فعالان مسجدی و دهه هشتادی ها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، راهپیمایی روز قدس در هفت شهر استان البرز آخرین جمعه ماه رمضان ۲۵ فروردین سال جاری با حضور پرشور مردم این استان به ویژه فعالان مسجدی و دهه هشتادی ها آغاز شد. 

 

گروه های متعدد فعالان مسجدی به ویژه مساجد شاخص شهر کرج به میدان آمده اند تا بار دیگر صحنه ای از حضور و دادخواهی و تظلم خواهی مردم فلسطین را در آخرین جمعه ماه رمضان به نمایش بگذارند. 

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا با هدف رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهان در حالی آغاز شده است که غریو آزادی خواهی قدس شریف به آسمان برخاسته است.

 

براساس این گزارش، جمعه آخرین روز ماه رمضان آیینی را در دل خود نهادینه و جهانی ساخته است که بنیانگذار آن حضرت امام خمینی(ره) است. 

 

گفتنی است، مسئله قدس و آزادی فلسطین مسئله مهم جهان اسلام است و در این مسیر رژیم اسرائیل باید بداند که دوران ضعف و استیصال آن آغاز شده است و امروز نوای آزادی فلسطین شریف را تمام مردم جهان برآورده اند. 

 

 

کد خبر 1261778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha