برچیده شدن فتنه با بصیرت و ولایتمداری|شهید سلیمانی در پرتو ایمان شجاعت داشت

سردار اسدی با بیان اینکه استیصال استکبار را به برکت ولایتمداری، حجاب و بصیرت ملت ایران شاهدیم، گفت: دشمن بانوان را فریب داده تا به بهانه حجاب مقابل هم قرار بگیریم که به برکت ولایت فقیه فتنه خنثی شد و ملت ایران مشت های خود را سر ضد انقلاب گره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار محمدجعفر اسدی- معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)- امروز(۲۵فروردین) در پایان راهپیمایی روز قدس مردم ساری که به مصلی امام خمینی(ره) ختم شد، با بیان اینکه زمانی که انسان ولی خود را خدا قرار می دهد خدا انسان را از تاریکی به نور می رسان اما اگر تطاغوت را برگزینیم در تاریکی می مانیم، اظهار کرد: ما یک بصر ظاهری داریم که غیر نور کاربردی ندارد تا دوست را از دشمن بشناسیم.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در نور قرار گرفت و به پهنه کره زمین می نگرد و همه استکبار در رأس آن آمریکای خونخوار را یک ببر کاغذی می بیند، افزود: وقتی انسان در نور قرار می گیرد حقیقت مطالب را درک می کند.

 

سردار اسدی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی شاگرد امام راحل بود و به ترامپ قمار باز پیام می دهد که نیروهای مسلح ایران نیاز نیست و من سلیمانی با این نیروهای قدس برای مقابله با استکبار کفایت می کنیم، گفت: شهید سلیمانی در پرتو ایمان شجاعت داشت و تنها کسی بد که ترامپ را قمار باز خواند.

 

وی اذعان کرد: بیش از چهل سال است آمریکا خود را به زمین و آسمان می زند به جهت حضور شهید سلیمانی ها نتوانسته هیچ غلطی کند چرا که دست مردم ایران به دامن اهل بیت(علیهم السلام) است.

 

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در ادامه به ایثار و جانفشانی شهدای مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و افزود: لشکر ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و رزمندگان این دیار در مقابل رژیم بعث مردانه جنگیدند.

 

سردار اسدی به جانفشانی رزمندگان مازندرانی در خانطومان سوریه اشاره کرد و گفت: مردم مازندران در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰شهید تقدیم کردند که قدردان این ایثار مازندرانی ها هستیم.

 

وی با بیان اینکه استیصال دشمنان اسلام را به برکت ولایتمداری، بصیرت، حجاب و وقار مردم ایران شاهدیم، افزود: دشمن بانوان را فریب داده تا به بهانه حجاب مقابل هم قرار بگیریم که به برکت نعمت ولایت فقیه فتنه دشمن خنثی شد و ملت ایران درکنار هم پشتیبان نظام بوده و مشت های خود را برسر ضد انقلاب گره کردند.

 

سردار اسدی برلزوم بصیرت افزایی نسبت به ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: طی چهل و چهارسال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی میگذرد فتنه های دشمن با بصیرت و لایتمداری ملت ایران یک به یک خنثی شده اند.

کد خبر 1261832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha