روز قدس به معنای بیدار نگاه داشتن وجدان های بشری است

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه روز قدس به معنای بیدار نگاه داشتن وجدان های بشری است گفت: انتخاب روز قدس با تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یک راهبرد کلان و آگاهانه برای مقابله با ایادی استکباری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام تقوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه 25 فروردین گفت: مردم جهان امروزه دریافته اند که نمی توانند نسبت به ظلم و زیاده خواهی استکبارطلب ها بی تفاوت باشند.

 

مشاور رئیس جمهور افزود: انتخاب روز قدس با تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یک راهبرد کلان و آگاهانه برای مقابله با ایادی استکباری است.

 

به گفته وی، وجدان های بشری امروز با توجه به روز قدس و اهمیت حضور در این روز بار دیگر نشان می دهند که در برابر ظلم و ستم بی تفاوت نیستند.

 

به گفته وی، روز قدس به معنای درک نقش ملت ها است اینکه ملت ها با حضور خود جامعه جهانی را متوجه اهمیت جایگاه تظلم خواهی از ملت فلسطین کنند.

 

وی توضیح داد: روز قدس به معنای پیوند انقلاب با نهضت اسلامی ملت فلسطین است به ویژه آنکه مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله گاه مسلمانان است.

 

تقوی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به واقع صف بندی حق علیه باطل است و از این رو مسلمانان جهان در طول این سالها همواره بیش از گذشته در این روز حضور بهم رسانده اند و فریاد مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

 

مشاور رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل با زور اسلحه به کشور فلسطین حمله کرد و حکومتی ناحق را تشکیل داد و مقاومت در برابر این ظلم بهترین پاسخ را داده است.

 

حجت الاسلام تقوی در پایان تصریح کرد: شهید حاج قاسلم سلیمانی نماد مقاومت در عصر حاضر است که در برابر ظلم و استکبار ظالمان از جان عزیز خود گذشت و مردانه در عرصه ایثار و از خودگذشتگی ایستاد.

کد خبر 1261881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha