شکاف  و مشکلات داخلی در کشور جعلی اسرائیل نوید نابودی این  رژیم است

قاسمی فرزاد گفت:به فرموده رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و در این سال ها شاهد افول این رژیم غاصب هستیم و در ماه های اخیر شکاف و مشکلات داخلی در کشور جعلی اسراییل رخ داده است

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر  علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان  روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر گفت:نظام استکباری و استبداد همواره در صدد غارت و چپاول کشورها بوده و به دنبال ایجاد پایگاهی در خاورمیانه برای خود است.

استاندار همدان با اشاره به اندیشه و تفکر شکل گیری  اسراییل ، گفت: این ها به دنبال اجرای نقشه های شیطانی خود هستند، و هدف نخست آنها و حامیان شکل گیری این رژیم از همان ابتدا کشتار ملت های مسلمان بوده و در طی این سال ها جوانان بسیاری به شهادت رسیدند بسیاری از مردم مظلوم فلسطین شکنجه شدند اما در مقابل ،سازمان های حقوق بشر دم فرو بستند.

وی با بیان اینکه اندیشه و تفکر ایجاد رژیم صهیونسیتی استعمارگری بود، ر طول تاریخ کشورهای استعمارگر با حمله به کشورهای دنیا به دنبال اشغالگری و تاراج منابع کشورها بودند تصریح کرد: استعمار پیر با هدف ایجاد یک پایگاه در خاورمیانه به عنوان مهمترین نقطه جهانی رژیم جعلی اسراییل را شکل داد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اسراییل با هدف ایجاد غده سرطانی علیه مسلمانان ایجاد شد و در طی این سال ها بسیاری از کودکان، زنان، افراد سالخورده و جوانان مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده و یا به زندان انداختند.

وی با اشاره به قراردادهای ننگین برخی کشورهای اسلامی با رژیم جعلی اسرائیل تصریح کرد: همانگونه که مقام رهبری فرمودند  اسراییل  ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، در این سال ها شاهد افول این رژیم غاصب هستیم و در ماه های اخیر شکاف و انشقاق در کشور جعلی اسراییل رخ داده که  نابودی آنان را سرعت بخشیده و این رژیم در شرایط ضعف و ناتوانی و زبونی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه به ابتکار امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد  گفت:  امام خمینی(ره) موضوع ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی را در کنار مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسراییل بیان می کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه  پس از پیروزی انقلاب مبارزه با صهبونیسم سرعت گرفت، گفت: سران این رژیم غاصب امروز اعلام داشته که هشتاد سالگی خود را نمی‌بینند و انشالله  رژیم خونریز اسراییل در پایان راه قرار دارد و با انسجام و وحدت بین نیروهای مقاومت به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

.

کد خبر 1261891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha