راهپیمایی روز قدس نشان داد انقلاب اسلامی رو به رشد و استکبار در حال نابودی است

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه امروز برای همگان واضح است که انقلاب اسلامی رو به رشد بوده و استکبار در حال نابودی است، گفت: حرکت پرشور مردم در روز قدس تمام معادلات دشمن را بر هم زده و صهیونیسم غاصب رو به افول شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۵ فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت روز جهانی قدس و قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم در سراسر کشور و حتی در روستاها هم با برگزاری راهپیمایی از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز برای همگان واضح است که انقلاب اسلامی رو به رشد بوده و استکبار در حال نابودی است، افزود: حرکت پرشور مردم در روز قدس تمام معادلات دشمن را بر هم زده و صهیونیسم غاصب رو به افول شده است.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا شناخته می شود، اظهار کرد: این قدرت به برکت انقلاب اسلامی و حضور همیشگی مردم در صحنه به وجود آمده و ادامه دارد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن روز ارتش، تصریح کرد: ارتش مدافع فرهنگ دینی ما است و مدافع مرزها و برای کشور امنیت آفرین بوده که در پی تحقق عدالت در سراسر جهان است.

 

حجت الاسلام نکونام بر لزوم بهره گیری از ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان تاکید و خاطرنشان کرد: محافل و جلسات خانگی قرآن باید رونق پیدا کرده و مساجد در این ایام مبارک سرشار از معنویت و حضور مردم باشد.

 

 

کد خبر 1261900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha