تنها راه آزادسازی قدس، جهاد و مقاومت است

حجت‌الاسلام حاجتی، با بیان اینکه روز قدس ایده‌ای برای تشکیل امت واحد اسلامی و یک استراتژی ثابت برای دفع صهیونیسم بین‌الملل است، گفت: تنها راه آزادسازی قدس، جهاد و مقاومت است.

به گزارش خبرنگر خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امروز جمعه (25 فروردین) در جمع مردم روزه‌دار شرکت‌کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس، ظهار کرد: یکی از بزرگترین آثار امام خمینی (ره) نامگذاری و تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بود.

 

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه روز قدس تنها منحصر به یک اقلیم و جغرافیا نیست، افزود: این روز ایده‌ای برای تشکیل امت واحد اسلامی و یک استراتژی ثابت برای دفع صهیونیسم بین‌الملل است.

 

وی با اشاره به اینکه آثار عظیم این حرکت بزرگ امت اسلامی هر ساله و گاهی ماه به ماه روشن و مشخص می‌شود، اضافه کرد: امام راحل دستور دادند که روز قدس، روزی برای هشدار به ابرقدرت‌ها است از این رو تنها راه آزادسازی قدس، جهاد و مقاومت است.

 

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه به برکت این روز بزرگ و تدبیر امام خمینی (ره) امروز شاهد توسعه و قدرت جبهه مقاومت هستیم، تصریح کرد: اسرائیلی که در 60 سال قبل هیچ شکستی نداشت، دیدم که در جنگ 33 روزه با شکست مواجه شد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز سید حسن نصرالله به صراحت اعلام می‌کند که سرباز ولایت فقیه است، عنوان کرد: در جنگ سوریه اعلام شده اگر آمریکا موفق نشود، بشار اسد را ساقط کند، امپراطوری آمریکا از بین خواهد رفت؛ آمریکا در غرب آسیا شکست خورده و باید گفت عصر و دورانی جدیدی در تاریخ شکل گرفته است.

 

حجت‌الاسلام حاجتی، با بیان اینکه علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان برای ایجاد ناامیدی در جامعه مطمئن باشید آینده از آن شما و امت حزب‌الله است، ابراز کرد: دشمن بداند آینده از آن کسانی است که امروز در این راهپیمایی شرکت کردند و تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه و یک صدا باقی خواهند ماند.

 

کد خبر 1261923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha