رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی رو به نیستی و نابودی است

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی رو به نیستی و نابودی است، گفت: آگاهی و بیداری، حضور و همبستگی ملت‌های حامی مظلوم، لرزه بر پیکر دشمن انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امروز جمعه (۲۵ فروردین) پس از راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار آبادان صورت گرفت در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان، با بیان اینکه امروز مهمترین موضوع جهان اسلام مسئله آزادی فلسطین اشغالی و قدس شریف است، اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد وحدت اسلامی و بیداری ملت های آزادی خواه جهان است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، افزود: رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها و همپیمانانشان فقط و فقط به دنبال منافع خودشان هستند و هر دسیسه و توطئه‌ای را به کار می‌بندند تا به اهداف پلیدشان دست یابند.

 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند ملت‌های بصیر و بیدار به هیچ وجه با آن‌ها کنار نمی‌آیند و هرگز همسو نخواهند شد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی و این غده سرطانی، رو به نیستی و نابودی است گفت: آگاهی و بیداری، حضور و همبستگی ملت‌های حامی مظلوم، لرزه بر پیکر دشمن انداخته است.

 

وی بیان کرد: امروز حضور ستودنی مردم مومن و انقلابی که با زبان روزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند بی شک قوت قلب ملت مظلوم فلسطین را برای ادامه راه مبارزه در پی خواهد داشت.

 

امام جمعه آبادان، روز جهانی قدس را ابتکار و یادگار گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این رویداد بسیار مهم مسلمین جهان یک صدا با فریاد رهایی فلسطین از چنگال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیسم، لرزه بر اندام آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل می‌اندازند.

 

وی با بیان اینکه صهیونیست ها با خوش خیالی، فلسطین را به تصرف خود در آوردند، تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل فکر نمی کرد یک روزی مردم این کشور با تشکیل جبهه مقاومت و حول محور اطاعت پذیری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب به مبارزه با آنها بپردازند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، به اجرای طرح ایران گریزی برای کشورهای حوزه خلیج فارس از سوی رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و ابراز داشت: اکنون همان کشورها که روزی علیه کشور ما توطئه چینی می کردند اذعان دارند این رژیم پوشالی و حامیانش  امنیت را برای آنها تامین نخواهند کرد.

 

وی، تغییرات سیاست ها را به سود جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: اکنون سیاست ها به سرعت به سود محور مقاومت و به ضرر رژیم صهیونیستی در حال تغییر است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بسان کرد: حضور ارتش قدرتمند و با اقتدار ایران در منطقه جزو افتخارات و دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی امنیت آب‌های آزاد را تامین می کند، گفت: همانطور که ارتش استکبار جهانی برای منافع خود هزاران فرسخ از کشورش در دریاها حضور دارند امروز ارتش ایران برای حفظ امنیت منطقه در آب‌های آزاد دنیا حضور قدرتمند دارد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی در پایان خواستار کنترل قیمت‌ کالاها در بازار شد و خاطر نشان کرد: دولت باید چاره‌ای برای مقابله با گرانی و گرانفروشی بی‌اندیشد تا سفره های مردم کوچک تر نشود.

 

کد خبر 1261930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha