لزوم رعایت اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی|با هم مهربان باشیم

حجت الاسلام اکبری برلزوم رعایت اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی به تاسی از سیره ائمه اطهار(ع) و رسول مهربانی ها تاکید کرد و گفت:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری-رئیس کل دادگستری مازندران- امروز(۲۶فروردین) در جلسه شورای اداری که در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به رسالت و سیره عملی پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) که گسترش اخلاق در همه زمینه هاست بر همه واجب است.

 

وی افزود: اگر مهربان باشید اطرافتان جمع و اگر معترض باشید از اطرافتان دور می‌شوند، ما با تاسی از امامین انقلاب باید رفتار کنیم، می‌بینیم که با همه کفر به قیام برمی‌خیزنند اما اخلاق را هم رعایت می‌کنند.

 

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه ریشه بخش اعظمی از پرونده های قضایی به عدم رعایت اخلاق و نداشتن صبر برمی گرددخواستار مزین شدن جامعه به زیبایی‌های اخلاقی شد و تاکید کرد: رعایت قانون نکته بعدی است، قانون لفظی است که معنای خط کش را دارد به این معنا که بی قانونی بی‌نظیمی آورده و در امور اختلال ایجاد می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: عمده مشکلاتی که الان داریم به عدم رعایت قانون در بخش‌های مختلف برمی‌گردد، نکته سوم این است که امسال مقام معظم رهبری سال را اقتصادی با موضوع مهار تورم رشد تولید نامگذاری کردند.

 

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: مقام معظم رهبری راهکارهای عملیاتی کردن شعار سال را هم تبیین کردند، همه مسئولان برای تحقق این شعار وظیفه دارند، ما دستگاه قضایی در تحقق بخشیدن به شعار سال در کنار شما هستیم که ان شالله همه با هم اندیشی به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که از ظرفیت‌های دستگاه قضایی برای از بین بردن آفت‌ها و مفاسدی که در مسیر تحقق این شعار وجود دارد استفاده کنیم.

کد خبر 1262118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha