توزیع ۳۰۰ تن برنج میان نیازمندان از سوی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی

حجت الاسلام والمسلمین نورموسوی از توزیع ۳۰۰ تن برنج میان نیازمندان از سوی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نور موسوی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن تاکید بر بهره گیری از روزهای پایانی ماه میهمانی خدا گفت: مراجع عظام تقلید همیشه نسبت به مشکلات و معیشت مردم دغدغه داشته و دارند و از شرایط مردم و مشکلات اقتصادی آنها آگاه هستند.

 

مدیر روابط عمومی دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: دفتر آیت الله فاضل لنکرانی نیز در همین راستا کمک های خیرخواهانه ای را برای کمک به نیازمندان داشته و دارد که سابقه ای شصت ساله دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نور موسوی افزود: این کمک ها در این سال ها به همت و کمک مقلدین و خیرین تهیه و توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: امسال این کمک ها به صورت روزانه از ابتدای ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نور موسوی با اشاره به اینکه امسال بیش از سی هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد افزود: بسته های معیشتی امسال نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است.

 

وی با بیان اینکه امسال سیصد تن برنج بین خانواده ها توزیع شد تصریح کرد: بسته های حمایتی علاوه بر برنج  شامل روغن، چای، خرما، ماکارونی و حبوبات است.

 

مدیر روابط عمومی دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی در ادامه با اشاره به نحوه شناسایی خانواده های نیازمند گفت: این افراد توسط معتمدین محلات شناسایی شده و برای خانواده هایی که ناتوان، معلول یا پیرهستند و امکان حضور در محل توزیع را ندارند این بسته درب منزل آنان ارسال شده است.

 

لازم به ذکر است در ماه مبارک امسال تعداد بیش از یکصد هزار بسته معیشتی به همت دفاتر مراجع، هیئت های مذهبی و خیرین میان نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1262138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha