لزوم توجه به منویات رهبری در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: طبق توصیه مقام معظم رهبری امیدواریم قاریان قرآن به‌منظور تاثیرگذاری قرآن قرائت کنند، همچنین آحاد مردم حداقل هر روز یک صفحه قرآن بخوانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران- امروز(۲۷فروردین) در دیدار رمضانی با جمعی از فعالان قرآنی استان در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری، با اشاره به اهمیت تربیت قرآنی فرزندان، اظهار کرد: تاثیر اعضای خانواده در این موضوع که عضو دیگری از خانواده در چه مسیری قرار بگیرد بسیار زیاد است و مسئولیت خانواده و والدین در این رابطه سنگین است.

 

وی افزود: به‌نظر می‌رسد که با استفاده از آیات قران آحاد بشر سه جور خلقت داشتند یکی همچون ما روحمان نفخه‌ای ولی جسممان نطفه‌ای است، دیگری همچون حضرت عیسی (ع) روح و جسمش نفخه‌ای، سوم حضرت آدم که روحش نفخه‌ای ولی جسمش خاکی و گلی است، اما همه در روح یکسان هستیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امیدواریم قدر قرآن را در این ماه قرآن بدانیم و طبق توصیه مقام معظم رهبری رفتار کنیم، آحاد مردم حداقل هر روز یک صفحه قرآن بخوانند و قاریان قرآن هم به منظور تاثیرگذاری قرائت قرآن داشته باشند.

کد خبر 1262267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha