وبینار تکریم از هنرمندان انقلابی مسجدی برگزار شد/ تقدیر از مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه قم

وبینار تکریم از هنرمندان انقلابی مسجدی سراسر کشور با تقدیر از حمید احمدیان مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، وبینار تکریم از هنرمندان انقلابی مسجدی، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه 28 فروردین‌ماه) به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برگزار شد.

 

در این وبینار که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و حضور مجازی مدیران استانی ستادهای کانون های مساجد کشور برگزار شد  از یک نفر از هنرمندان شاخص هر استان در رشته‌های مختلف، با برقراری ارتباط آنلاین تجلیل شد.

 

در این وبینار از حمید احمدیان مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه و مربی برتر سرود به عنوان یکی از هنرمندان انقلابی مسجدی استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در محل این ستاد تقدیر شد.

 

              

 

حمید احمدیان در حاشیه این وبینار به خبرنگار شبستان در قم گفت: 25 سال است که وارد کار فرهنگی شده و کار خود را از مسجد و با کانون مهدیه آغاز کرده و امروز با کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه به کار خود ادامه می دهد.

 

وی که از معلمان باسابقه قم است ادامه داد: تا امروز بیش از صد سرود  و نماهنگ در موضوعات مختلف در کنار بچه مسجدی ها ساخته و اجرا کرده است که از شبکه های مختلف صدا و سیما روی آنتن رفته است.

 

لازم به ذکر است کسب رتبه های اول در سال های پیاپی در سطح کشور در بخش های مختلف ازجمله مربی، تکخوان، شعر، آهنگسازی و.. از جمله افتخارات این هنرمند انقلابی مسجدی در کنار گروه سرودی است که در این سال ها رهبری و هدایت کرده است.

کد خبر 1262343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha