کانون های مساجد بستر مناسبی برای تربیت دینی فرزندان در مساجد فراهم کرده است

حجت الاسلام بکشلو، با اشاره به اینکه بایستی برای تربیت دینی فرزندان، والدین پیشقدم شوند، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستر مناسبی برای تربیت دینی فرزندان این مرز و بوم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام بکشلو، امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) روستا پیرسقا از توابع ابهر در بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد از کانون فرهنگی و هنری ولایت از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصت مناسب برای فعالیت های قرآنی در مساجد یادکرد و گفت: در این ایام مراسم جزء خوانی و جمع خوانی قرآن کریم با استقبال خوب اهالی روستا اجرا می شود.

 

وی با یادآوری اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم کرده است، یادآور شد: این برنامه ها موجب عدالت فرهنگی در روستاها و مناطق محروم شده است.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری با یادآوری اینکه اجرای طرح یوند مسجد و مدرسه نیز در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی اجرا می شود، تصریح کرد: لازم است تا والدین نیز زمینه حضور فرزندان خود در مساجد را فراهم کنند.

 

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی و قرآنی را نیز از دیگر راهکارهای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد خواند و گفت: والدین نیز باید متولیان مسجد را در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراهی کنند.

 

به گفته حجت الاسلام بکشلو، کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستر مناسبی برای تربیت دینی فرزندان این مرز و بوم را فراهم کرده است.

 

روستای پیرسقا با 600 خانوار یکی از دهستان های شهرستان ابهر محسوب می شود و به جهت مقبره پیربابا با قدمت تاریخی ۴۰۰ ساله، به روستای پیرسقا معروف است

کد خبر 1262520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha