جشنواره «بهار عبادت شرکت گاز» منتخبین خود را شناخت

عمادی از پایان داوری آثاررسیده به جشنواره بهار عبادت شرکت گاز مازندران خبر داد و گفت:متسابقین در این دوره در سه بخش و هشت رشته با محوریت ماه رمضان و قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سید حمزه عمادی- دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران- در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، از برگزاری جشنواره بهار عبادت ویژه کارکنان و خانواده شرکت گاز استان خبر داد و  اظهار کرد: این جشنواره با توجه به تقارن طبیعت با بهار قرآن از سوی شورای فرهنگی شرکت گاز با مهلت ارسال آثار تا ۲۹فروردین ماه جاری برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره شامل سه بخش هنری،‌قرآنی و حفظ می شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در بخش هنری، سفره آرایی نوروز با محوریت مدل ایرانی اسلامی، سفره آرایی ماه رمضان با محوریت افطاری ساده،‌عکاسی از ماه رمضان با محوریت رمضان در خانه،‌اجتماع و محل کار،‌فیلمنامه نویسی قرآنی با محوریت  رمضان و صنعت گاز و ‌خاطره نویسی با موضوع ماه رمضان و ‌اشتغال در صنعت گاز برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

 

عمادی با بیان اینکه بخش قرآنی نیز به کتابت هفت آیه معروف به هفت سین قرآن اختصاص داشت،‌گفت: همچنین بخش حفظ شامل حفظ یکی از سوره های الرحمن، واقعه و جمعه بوده است.

 

وی از پایان داوری این جشنواره خبر داد و  یادآورشد: متسابقین در این دوره در سه بخش و هشت رشته با محوریت ماه رمضان و قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

عمادی ادامه داد: در بخش هنری و در رشته فیلمنامه نویسی قرآنی کیمیا احمدی، در رشته خاطره نویسی ماه رمضان نورالله احمدی و در رشته سفره آرایی افطاری ساده محمد بخشی نفرات برتر شدند.

 

وی بیان کرد: در بخش قرآنی، در رشته کتابت هفت سین قرآنی امیرحسین خانی، در رشته حفظ آیات هفت سین قرآنی فاطمه ثنا سعیدی و در رشته تلاوت آیات هفت سین قرآنی محمد طاها سعیدی عناوین اول را از آن خود کردند.

 

عمادی گفت:‌طی مراسمی که در روزهای آینده اعلام می شود، از نفرات برتر جشنواره بهار عبادت با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل می آید.

 

کد خبر 1262676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha