۲۷ پایگاه حامی‌یابی در خراسان جنوبی برپا می شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی ۲۷ پایگاه حامی‌یابی در کنار پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه در سراسر استان همزمان با روز عیدسعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی گفت: ۲۷ پایگاه حامی‌یابی در کنار پایگاه های جمع آوری زکات فطریه در سراسر استان همزمان با روز عید فطر در مصلی ها و مساجد برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین برپا می‌شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که ۵۵ پایگاه حامی‌یابی در شب‌های قدر در مساجد و مکان‌های برگزاری مراسم این شب‌ها برپا شد افزود: یک هزار و ۷۴۶ حامی در شب‌های قدر حمایت از ۲ هزار و ۳۸۹ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان دارای پدر از کار افتاده و نیازمند) را برعهده گرفتند.

 

وی تصریح کرد: تعداد فرزندان ایتام و محسنین در استان ۱۱ هزار و ۹۵۲ نفر هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۵ نفر فرزند یتیم و ۹ هزار و ۴۵۷ نفر فرزند محسنین هستند.

 

لطفی افزود: حامیان و خیران می توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری در استان یا از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1262831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha