شهدا ضامن انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام قدیمی نژاد رمز و راز ماندگاری شهدا را در اخلاص آنها دانست و تصریح کرد: شهدا بیمه کننده و ضامن انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز به همت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت و کانون رهروان شهدا مراسم دومین سالگرد شهید سید محمد حجازی و مراسم وداع با ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام محمدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام قدیمی نژاد در این مراسم، گفت: زندگی از منظر مردم عادی برخورداری از رفاه و امکانات مادی است اما زندگی در نظر شهدا اتصال به معشوق مطلق و رفتن به دنیای دیگر است و دیدار با امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) در بهشت برین ده برابر از لذت های دنیوی برای شهدا لذت بخش است.
سخنران مراسم وداع با ماه رمضان در جیرفت با بیان این مطلب که شهدا به فنا نرفته اند، ابراز کرد: از منظر قرآن کریم شهدا زنده اند و در نزد پروردگار رزق می خورند و شاد و خندان هستند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجازی، یادآور شد: این شهید گرانقدر بارها و بارها در دوران ستم شاهی مورد تعرض ساواک قرار گرفت.
حجت الاسلام قدیمی نژاد با اشاره به این که زندگی برای شهدا معنادار بود، خاطرنشان کرد: زندگی برای آنها مجاهدت و شهادت در راه خدا بود.
سخنران مراسم وداع با ماه رمضان در جیرفت رمز و راز ماندگاری شهدا را در اخلاص آنها دانست و تصریح کرد: شهدا بیمه کننده و ضامن انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان این مطلب که شهدا بشارت دهنده هستند، اظهار کرد: تنها کسانی قادر به شنیدن بشارت شهدا هستند که برای آخرت توشه ای اندوخته اند و قلبشان برای مظلومیت فلسطین و لبنان می تپد.
حجت الاسلام قدیمی نژاد به سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: کروات یک تکه پارچه است ما با یک تکه پارچه مخالف نیستیم بلکه از این رو با کروات مخالف هستیم که نماد تمدن غرب و شیطان است.
سخنران مراسم وداع با ماه رمضان در جیرفت حجاب را نمادی اسلامی خواند و تاکید کرد: بی حجابی نمادی از شیطنت غرب است.

کد خبر 1262864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha