کمک ۶ میلیارد ریالی مردم مهردشت به آزادی زندانیان

رئیس دادگاه بخش مهردشت از توابع نجف آباد گفت: مردم و فعالان صنعتی مهردشت همزمان با ماه مبارک رمضان ۶ میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام « عبدالرسول شریفی» شامگاه پنجشنبه(31 فروردین) با حضور در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان اظهارداشت: فعالیت های صنعتی و تولیدی در منطقه مهردشت شهرستان نجف آباد توسعه یافته و فعالان اقتصادی علاوه بر فعالیت در بخش صنعت، مسئولیت اجتماعی خود را ایفا می کنند.

رئیس دادگاه بخش مهردشت افزود: مشارکت در اقدامات خیرخواهان توسط این گروه از مردم انجام و بسیاری از مشکلات این بخش توسط خیرین رفع می شود.

وی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و اذعان داشت: سال گذشته 9 زندانی جرائم غیرعمد در مهردشت به دست مردم و فعالان صنعتی آزاد شدند.

 

شریفی یادآورشد: این افراد در این بخش پرونده قضایی غیرعمد داشتند که به همت خیرین بدهی آنان پرداخت و از بند آزاد شدند.

به گفته وی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در منطقه مهردشت یکی از برنامه های مستمر بوده و مخصوص به ماه مبارک رمضان نیست و البته خیرین به خانواده زندانیان نیازمند نیز کمک می کنند.

 

رئیس دادگاه بخش مهردشت ادامه داد: خیرین در این ماه مبارک 6 میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کرده اند که میزان کمک آن ها به بیش از 10 میلیارد ریال خواهد رسید.

وی یادآورشد: برخی از فعالان صنعتی این منطقه به صورت جداگانه و یا در برنامه های دیگر به آزادی زندانیان کمک کرده اند.

 

شریفی از تشکیل پویش بزرگ مردمی در این خطه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: هر نفر در قالب این حرکت مردمی با پرداخت مبلغ 100 هزار ریال می تواند در این امر مشارکت کند.

وی اضافه کرد: این اقدام مقدمه ساز مشارکت همگانی و ایجاد یک فرهنگ مردمی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

کد خبر 1262904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha