۲۲ عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی ویژه هفته ارتش در آران و بیدگل برگزار شد

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته ارتش ۲۲ عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حیدر معظمی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با تقارن هفته ارتش با ماه مبارک رمضان و سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی ۲۲ عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی و اجتماعی در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا شهرستان آران و بیدگل افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح شهرستان آران و بیدگل همراه با غباروبی گلزار شهدا یکی از محوری ترین برنامه های این هفته بود که در آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.

 

معظمی گودرزی ادامه داد:  اعزام پیشکسوتان ارتش به مدارس و تبیین خدمات ارتش، برپایی ایستگاه ویزیت رایگان در بهداری گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ، ستاد نمازجمعه و درمانگاه مرحوم بهروان، دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان گروه ۸۴۰ با امامان جمعه آران و بیدگل و کاشان، تجلیل از بازنشستگان ارتش و خانواده معظم شهدا به همراه ضیافت افطاری، برگزاری ضیافت افطاری دانش آموزان استثنایی و اجرای طرح مردم یاری در روستای یحیی آباد با حضور روحانیون از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته ارتش در آران و بیدگل بود.

 

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا شهرستان آران و بیدگل افزود: شرکت کارکنان ارتش در آیین های جزء خوانی، سرکشی از بیماران بیمارستان های آران و بیدگل، برگزاری جنگ شادی ویژه خانواده کارکنان ارتش در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان همراه با پخش زنده گلستانه از شبکه استان اصفهان و گفت‌وگوی زنده رادیویی یکی از فرماندهان و هیئت معارف جنگ صیادشیرازی و حضور پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس و نمازجمعه از دیگر برنامه های این هفته بود.

کد خبر 1262910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha