نماز عید فطر در جیرفت باشکوه برگزار شد

امروز (۲ اردیبهشت ماه) نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در شهر جیرفت با حضور پرشور مردم باشکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲ اردیبهشت ماه) نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در شهر جیرفت با حضور پرشور مردم باشکوه برگزار شد.

 


حجت الاسلام تارم در خطبه های نماز عید فطر، با اشاره به این که رمضان ماه کسب تقوای الهی است، گفت: از امروز باید تقوای الهی که در ماه رمضان کسب کرده ایم را در طول زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی خود به کار ببریم.

 

 

امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که در پایان سال جاری یکی از مهمترین انتخابات سرنوشت ساز را در پیش رو داریم، ابراز کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و ما برای شرکت در این انتخابات بزرگ نیاز به تقوای سیاسی داریم و باید تبلیغات و حرکات ما براساس تقوا، شکل بگیرد.

 


وی نماز عید فطر را نماز شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برشمرد و افزود: خدا را شاکریم به ما توفیق داد یک ماه مهمانش باشیم و از برکات این ماه با خیر و برکت استفاده کنیم.

 

 

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: خدا تضمین کرده کسی که تزکیه نفس و خودسازی داشته باشد همان طور که ماه رمضان او را پاک کرده پاک بماند، رستگار می شود.

 

 

خطیب نماز عید فطر در جیرفت تصریح کرد: دستاوردهای ماه رمضان را باید حفظ کنیم و همچنان به صورت روزانه تلاوت قرآن کریم را ادامه دهیم و در مساجد و نماز جماعت حضور یابیم.

 

 

وی با اشاره به این که کارکردهای مسجد تراز اسلامی باید احیا شوند، عنوان کرد: مساجد باید با حضور نوجوانان و جوانان رونق یابند.

کد خبر 1262989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha