امروز دشمن روی مساله حجاب تمرکز کرده است

آیت الله سعیدی با بیان اینکه امروز دشمن روی مساله حجاب تمرکز کرده است گفت: زن ایرانی با حفظ حیا و افتخارآفرینی های خود در عرصه های مختلف بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت‌الله سعیدی امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در حرم حضرت معصومه‌(س) با گرامیداشت عید سعید فطر به وصیت نامه امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین(ع) بیست نکته را به بازماندگان وصیت می کند که یکی از آنها تقوا و عمل صالح است.

 

وی ادامه داد: حضرت به نظم اشاره می کند که مفاهیم گسترده ای دارد ازجمله نظم و هماهنگی بین عقیده و عمل که اگر رعایت نشود دورویی و نفاق را به دنبال دارد.

 

آیت‌الله سعیدی در ادامه با بیان اینکه دشمن نیز از آغاز انقلاب تا امروز به دنبال ایجاد نفاق و دودستگی میان مردم ومسئولان بوده است گفت:امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال چرکین کردن دل مردم  نسبت به هم و نسبت به مسئولان است.

 

وی تاکید کرد: اما راهپیمایی روز قدس نقشه های شوم دشمن در دوقطبی سازی و تفرقه میان مردم را نقش برآب کرد.

 

آیت الله سعیدی همچنین به مساله حجاب اشاره کرد و گفت: امروز دشمن روی مساله حجاب تمرکز کرده است  چراکه از زن ایرانی عصبانی است، دشمن در ظاهر با شعار دفاع از زن ایرانی همه تلاش خود را علیه زن به کار گرفته و پیشرفت زن را در بی‌بندوباری عنوان می کند.

 

امام جمعه قم تاکید کرد: اما  زن ایرانی با حفظ عزت و حیا و باتوانمندی ها و افتخارآفرینی های خود در عرصه های مختلف بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده است.

کد خبر 1263028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha