اجرای طرح سفیران و خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات در بیش از ۱۰۰ مسجد قزوین

توکلی گفت: طرح سفیران و خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات در شهرستان قزوین در ماه مبارک رمضان در بیش از ۱۰۰ مسجد قزوین اجرایی شد.

علیجان توکلی- مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان قزوین- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین بیان کرد: طرح سفیران و خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات در شهرستان قزوین با حضور سه تیم از خادمان دارای مسئولیت در ستاد عتبات شهرستان قزوین در بیش از 100 مسجد محلی و جامع بخش ‌های مختلف قزوین در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

 

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان قزوین ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری این طرح، معرفی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و تبیین مأموریت‌ های کلی این ستاد و همچنین آشنایی همشهریان گرامی با پروژه های در دست احداث توسط ستاد استان بود.

 

وی عنوان کرد: در این دیدارها ابتدا گزارشاتی از عملکرد سال‌ های گذشته ارائه و مأموریت‌ های جدید سال 1402 به اطلاع نمازگزاران رسانده شد و در پایان هم اقدامات لازم برای جمع‌ آوری نذورات نقدی یا غیرنقدی انجام شد.  

 

توکلی اعلام کرد: این برنامه در سطح استان و تمام شهرستان های تابعه و همچنین در تمامی بخش‌ های شهرستان قزوین اعم از بخش مرکزی و شهرهای تابعه مانند قزوین، محمودآباد، اقبالیه و غیره و بخش‌ های الموت شرقی و غربی و طارم سفلی اجرا شد البته در این بین رابطین ستاد در بخش‌ ها و دهستان ها هم آمادگی لازم برای جمع‌ آوری نذورات محبین اهل بیت را داشتند.

 

وی تصریح کرد: در سالیان گذشته آن طور که شایسته بوده در مورد معرفی ماهیت وجودی ستاد توسعه و بازسازی عتبات در استان و شهرستان ها اقدام نشده بود و با وجود اینکه حدود 20 سال از تأسیس ستاد به دست مبارک سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ گذرد ولی بسیاری از زائران و عاشقان سیدالشهدا علیه السلام نمی ‌دادند چگونه نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به دست متولیان امر برسانند.

 

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان قزوین تأکید کرد: این اقدام برای آشنایی با ستاد و روش‌ های مشارکت مردمی و فرهنگ سازی در حوزه خیرین حرم ساز صورت گرفت و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مردم متدین شهرستان روبرو شد.

 

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان به مشارکت در بازسازی عتبات عالیات می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5892107044358813 بانک سپه و همچنین در بانک سالت هم به شماره کارت 5041721111413911 واریز کنند.

 

کد خبر 1263253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha