برگزاری دوره تربیتی آموزشی ویژه مادران جوان

انقانی از برگزاری دوره تربیتی، آموزشی ویژه مادران جوان در اردیبهشت جاری خبر داد.

مرتضی انقانی، با اشاره به برنامه های آموزشی و فرهنگی دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی در بخش های مختلف به ویژه برای بانوان و دختران جوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: دوره تربیتی، آموزشی ویژه مادران جوان به همت دبیرخانه کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به سر فصل های آموزشی  این دوره اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی با دو سرفصل سرشت و سرنوشت ( تقویت باورهای دینی مادران جوان با تکیه بر پرسش و پاسخ دینی ) و هم قدم با نوجوان ( چگونگی ارتباط سازنده و عمیق با نوجوان) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در مساجد منتخب شهر اراک برگزار می شود، ادامه داد: این دوره از 9 اردیبهشت ماه آغاز و تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در دوره با شماره 32791050 داخلی 7 در ساعت اداری  تماس حاصل فرمایید.

 

انقانی همچنین از برپایی همایش خانواده موفق از منظر قرآن کریم خبر داد و گفت: این همایش با حضور استاد گرانقدر هانی چیت چیان در فرهنگسرای شهر صنعتی اراک برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه این همایش امروز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 17 با حضور علاقه مندان،مربیان و فعالان فرهنگی برگزار می شود، ادامه داد: این همایش با همکاری ستاد کانون های مساجد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار خواهد شد.

کد خبر 1263340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha