حضور مدیر ستاد فهما خراسان شمالی در نشست سراسری بزرگداشت دهه کرامت

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان حضور یافت و به جمع شرکت کنندگان نخستین نشست ستاد ملی بزرگداشت دهه کرامت، که به صورت وبیناری برگزار شد، پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی امروز سه شنبه همراه با حجت الاسلام «جلیل محمدی»، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این وبینار سراسری حضور داشتند و در جریان مباحث و برنامه های مطرح شده قرار گرفتند.
 

این جلسه ابتدا با اهداء حکم حجت الاسلام و المسلمین خداداده، رییس ستاد فهما کشور به عنوان رییس ستاد دهه کرامت کشور آغاز شد و در ادامه نیز هم افزایی دستگاه ها و نهادهای عضو، تبیین فرهنگ رضوی و جایگاه فرهنگی و سیاسی حضرت فاطمه معصومه سلام لله علیها به عنوان اهم موارد مطرح شده، عنوان و مدنظر قرار گرفت.
 

 

گفتنی است؛ امسال ستادهای استانی کانون های مساجد مسئولیت ستاد دهه کرامت در استان ها را برعهده دارند.
 

 

یادآوری می شود؛ دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه جاری  مقارن با اول ذی القعده و سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیه آغاز و تا ۱۰ خردادماه و یازدهمین روز و سالروز از ماه ذی القعده میلاد شمس طوس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1263346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha