شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می شود

باغبانها گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

محمدحسین باغبانها، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، ترتیل، مفاهیم، اذان،حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این مسابقات در بخش ویژه کانون های مساجد هم در قسمت های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در این مسابقات کودکان در رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان در رده سنی هفت تا 16 سال و جوانان در رده سنی 17 تا 30 سال می توانند شرکت کنند، البته کودکان زیر هفت سال با ارسال اجرای زنده و کوتاه خود در جلسات سنتی قرآن می توانند در بخش استعدادیابی شرکت کنند.

 

باغبانها در خصوص اهداف این مسابقات خاطر نشان کرد: ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و همچنین کشف استعدادهای قرآنی از جمله اهداف برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان است.

 

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقات می توانند تا 31 اردیبهشت ماه به سامانه bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1263418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha