باور به مهدویت به زندگی ارزش می دهد

حجت الاسلام چراغی، بر ضرروت نهادینه شدن فرهنگ مهدوی در جامعه تأکید کرد و گفت: باور به مهدویت از این جهت که جهان، رو به خیر حرکت می کند و بر عدالت گستری و مبارزه با ظلم و فساد تاکید می کند؛ به زندگی ارزش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(6اردیبهشت)، در برگزاری کارگاه آموزشی نماز و معارف مهدویت با حضور مدیر شبکه بهداشت استان و دیگر اعضاء این مجموعه، اظهارداشت: نماز مهم ترین عمل دینی است که اگر قبول درگاه خداوند عالم شود، عبادت‌های دیگر هم قبول می‌شود و اگر پذیرفته نشود اعمال دیگر هم قبول نمی‌شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: همان‌طور که اگر انسان در شبانه‌روز پنج نوبت خود را شست‌وشو کند، چرک در بدنش نمی‌ماند نمازهای پنجگانه هم انسان را از گناهان پاک می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر کودک و نوجوانان با اصل توحید و ضرورت ارتباط عبد با معبود در محیط خانه، مدرسه و مسجد آشنا شود و به نقش نماز در رشد معنوی خود آگاهی یابد به نماز می‌ایستد و در پیشگاه خداوند سر فرود می‌آورد.

 

حجت الاسلام چراغی گفت: باور به مهدویت از این جهت که جهان، رو به خیر حرکت می کند و بر عدالت گستری و مبارزه با ظلم و فساد تاکید می کند و از این جهت که احیای اسلام راستین، تامین رفاه و آرامش، رضایتمندی و عشق به محبوب است، به زندگی ارزش می دهد.

 

کد خبر 1263431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha