جشنواره «جابربن حیان» در دیشموک برگزار شد

جشنواره «جابر بن حیان» به منظور تقویت روحیه پژوهشگری، پرورش خلاقیت در دانش آموزان، تقویت میل به یادگیری و ارتقای سطح علمی در مدارس دیشموک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گچساران، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهر دیشموک اظهار کرد: جشنواره جابربن حیان به منظور تقویت روحیه پژوهشگری، پرورش خلاقیت، تقویت همکاری و کار گروهی در دانش آموزان، تقویت میل به یادگیری و ارتقای سطح علمی در مدارس برگزار می شود. 

«محمد مراد صادقی» تصریح کرد:  پروژه علمی جابربن حیان در مقطع ابتدایی شروع شده است که نتایج خیلی خوبی را به همراه داشته است.

 وی افزود: در طرح جابر بن حیان، دانش آموزان با طرح مسئله به دنبال راه حلی برای حل آن می باشند و در این زمینه از طریق مشاهده، سوال، جمع آوری اطلاعات، فرضیه سازی و آزمایش برای حل مسئله تلاش می کنند.

صادقی اذعان کرد: با توجه به اهمیت تحقیق و پژوهش در یادگیری مطالب و دستیابی به اصول علمی باید کلاس درس را طوری سازماندهی کنیم که مبنای تمام فعالیت های دانش آموزان مشارکت و فعالیت آنان باشد و در این بین پژوهش و تحقیق نقش بسیار مهمی می باشد.

کارشناس آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش دیشموک، با سپاس از مشارکت و زحمات همه همکاران، بیان کرد:  استقبال خیلی خوبی از طرح جابر بن حیان در مقطع ابتدایی منطقه شده است.

«فرشاد بینا» خاطر نشان کرد: در این جشنواره حدود ۷۰ طرح مختلف از همکاران به نمایش گذاشته شد و در پایان ۵ طرح برتر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

 

کد خبر 1263533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار سرویس

پربازدیدترین