تخریب و تضعیف روحانیت همواره در دستور کار دشمنان بوده و هست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: تخریب و تضعیف روحانیت همواره در دستور کار دشمنان بوده و هست چرا که روحانیت را مانع برای رسیدن به منافع استکباری خود می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی گفت: تخریب و تضعیف روحانیت همواره در دستور کار دشمنان بوده و هست چرا که روحانیت را مانع برای رسیدن به منافع استکباری خود می‌دانند.

وی افزود: مردم باید هوشیار باشند که اگر نقدی به برخی عملکردها وجود داشته باشد، به پای دین و روحانیت نوشته نشود.

امام جمعه موقت ورامین سپس با اشاره به ۹ اردیبهشت و روز شوراها ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شوراها گفت: بدیهی است که باید شوراها در خدمت به مردم کوشا باشند و باید با تخلفات و تبعیض‌ها مبارزه کنند.

حجت الاسلام قدوسی نژاد همچنین ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری اضافه کرد: باید معلمان قدر جایگاه رفیع خود را بدانند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین به مناسبت روز کارگر از کارگران زحمتکش و صمیمی تقدیر و تاکید کرد: کارگران نیز باید به مقام خود آگاه باشند پیامبر (ص) دست کارگر را بوسید و این بیانگر جایگاه رفیع کارگران است.

حجت الاسلام قدوسی نژاد سپس نسبت به وضعیت ایاب و ذهاب مردم به تهران انتقاد کرد و گفت: تردد مردم به تهران همچنان با مشکل مواجه است، آیا اضافه کردن چند واگن به قطار موجود یا اضافه کردن یک سرویس دیگر کار مشکلی است، مسئولان کی می‌خواهند این مشکل را حل کنند، وضعیت فعلی علیرغم تمام تذکرات و توصیه‌ها در شأن مردم نیست.

خطیب جمعه ورامین در پایان در خصوص ساخت پل قاسم آباد و عدم انجام آن به مسئولین تذکر داد.

کد خبر 1263690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha